כך התבצע השוד: "פתאום הסתובבתי וראיתי בריון ערבי"

"הפלאפון שלי היה בתוך הרכב ולא היה עלי כלום. המתנתי בצד הדרך עד שראיתי מישהו שאני מכיר שלקח אותי לעמדת החיילים הקרובה שם דיווחתי על המקרה והחיילים פרסו מחסומים במיידי"
דוד לזר 1 Comment on כך התבצע השוד: "פתאום הסתובבתי וראיתי בריון ערבי"

לאחר שהתחוללה דרמה בשידור, האדם שנשדד אמש על ידי בני מיעוטין שוחח היום עם טוקר ב'קול חי' • "פתאום שמעתי דלת נטרקת. הסתובבתי ואני שם לב שבתוך רכבי יושב לו בריון בן מיעוטים ומאחוריו רכב מסוג לנטיס"

רעול פנים | אילוסטרציה - למצולם אין קשר לנאמר צילום: קובי גדעון, פלאש 90
"הפלאפון שלי היה בתוך הרכב ולא היה עלי כלום. המתנתי בצד הדרך עד שראיתי מישהו שאני מכיר שלקח אותי לעמדת החיילים הקרובה שם דיווחתי על המקרה והחיילים פרסו מחסומים במיידי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר ב"קול חי" התחוללה אתמול (ראשון) דרמה בשידור, לאחר שטוקר ניסה לשוחח עם אדם בשם פנחס, שרכבו נשדד בעיצומו של התכנית, בסופו של דבר, היום עלה פנחס לשידור וסיפר על הדרמה שאירעה עמו.

"ירדתי מהרכב לרגע", פתח, "פתאום שמעתי דלת נטרקת. הסתובבתי ואני שם לב שבתוך רכבי יושב לו בריון בן מיעוטים ומאחוריו רכב מסוג לנטיס. ניסיתי להיכנס לרכב ואמרתי לו 'זוז זוז, זה הרכב שלי', אבל הוא אמר לי 'רוח רוח' ונתן גז. הפלאפון שלי היה בתוך הרכב ולא היה עלי כלום. המתנתי בצד הדרך עד שראיתי מישהו שאני מכיר שלקח אותי לעמדת החיילים הקרובה שם דיווחתי על המקרה והחיילים פרסו מחסומים במיידי ואיתרו בתוך שעה את הלנטיס של המסייעים, משם היה קל יותר, בתוספת האיכון למכשיר הפלאפון והאיתוראן הרדום שלא ידעתי כלל שקיים ברכבי, לאתר את הרכב".

מאחר וטוקר פרסם את המקרה בשידור כשהסיפור היה בעיצומו אמר פנחס "עד 23:00 עוד התקשרו אנשים מקרית ספר ואלעד בכדי לדווח על רכבים דומים ועגלה שהיו דומים לתיאור שפורסם. אני מאד מודה לכל מי שעזר וניסה לעזור.. יישר כח".

האזינו לראיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות